سرود بسیار زیبای غدیر

عید غدیر به عنوان بزرگترین جشن ما شیعیان، جایگاه بسیار ویژه ای برای تمام شیعیان جهان داشته و دارد در این روز سیعید و فرخنده باید اشعار و سرودهای زیبا سرداد و به امامت رسیدن مولای متقیان حضرت علی ع را جشن گرفت
در ادامه سرود بسیار زیبای غدیر را تقدیم می کنم به شما عاشقاان ولایت امیرالمومنین ع
برای دانلود مولودی ها و جشن ها بر روی اشعار مورد نظر کلیک نمایید.

گلچین ۱۸۰ قطعه از بهترین مدیحه سرایی و سرود در وصف جشن عید غدیر خم که در سالهای گذشته با مداحی حاج منصور ارضی ، حاج سعید حدادیان ، حاج حسین سازور ، حاج محمود کریمی ، حاج محمدطاهری ، حاج حسن خلج ، حاج محمدرضا بذری ،  حاج مهدی سلحشور ، حاج سید مهدی میرداماد ، حاج سید مجید بنی فاطمه ، حاج احمد واعظی ، حاج مهدی مختاری ، حاج عباس طهماسپور ، کربلایی حمید علیمی ، حاج حسین سیب سرخی و حاج ابوالفضل بینائیان به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

   جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دریافت فایلها:

دانلود مولودی و سرودهای جشن روز غدیر خم

گلچین ۱۸۰ قطعه از بهترین مدیحه سرایی و سرود در وصف جشن عید غدیر خم که در سالهای گذشته با مداحی حاج منصور ارضی ، حاج سعید حدادیان ، حاج حسین سازور ، حاج محمود کریمی ، حاج محمدطاهری ، حاج حسن خلج ، حاج محمدرضا بذری ،  حاج مهدی سلحشور ، حاج سید مهدی میرداماد ، حاج سید مجید بنی فاطمه ، حاج احمد واعظی ، حاج مهدی مختاری ، حاج عباس طهماسپور ، کربلایی حمید علیمی ، حاج حسین سیب سرخی و حاج ابوالفضل بینائیان به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دانلود میباشد.

   جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

دریافت فایلها:

حاج منصور ارضی-صحبت و سخنرانی درخصوص حضرت امیر علیه اسلام (صحبت)

حاج منصور ارضی-ویران شدم که تو برسی بانی ام شوی (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-یاعلی و یا علی و یاعلی (ذکر و نوای حضرت امیرالمومنین)

حاج محمود کریمی-تو شاه و مولا من مست و قلندر (سرود)

حاج محمود کریمی-بد یادش مانده آن روزی که می لرزاندیش (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-حیدری ام قلندرم مستم بنده مرتضی علی هستم (سرود)

حاج محمود کریمی-ذکر حضرت امام حسین علیه السلام (ذکر)

حاج محمود کریمی-من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج (مناجات)

حاج منصور ارضی-فراسوی تشبیه و تمثیل ها (مدیحه سرایی)

حاج محمدرضا طاهری-اسدالله شاه علی شاه علی (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-گر چه جز خانه ی تو خلوت ما نیست که نیست (مدیحه سرایی)

حاج محمدرضا طاهری-راه هدایت و وا کردند (سرود)

حاج محمود کریمی-چو شهر علم نبی گشت در علی بشود (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-دیدم از خیمه نگاه پدر مضطر تو (روضه حضرت علی اصغر)

حاج سید مجید بنی فاطمه-بیا نگار آشنا شب غمم سحر نما (شور)

حاج سید مجید بنی فاطمه-اگه راه خونتو بلد نبودم (شور)

حاج محمود کریمی-کلیم اگر دعا کند (شور)

حاج محمود کریمی-شوریده و شیدای تو ام (شور)

حاج امین مقدم-قدر خاکستر پروانه نداند هرگز (مدیحه سرایی)

حاج سعید حدادیان-شکستم جام امشب خم بده خم (مدیحه سرایی)

حاج سعید حدادیان-اگر طفلی ز پا افتد چو میخواهد که بر خیزد (سرود)

حاج سعید حدادیان-صحبت و سخنرانی ابتدای مجلس (صحبت)

حاج سعید حدادیان-در غدیر خم گل بفشانید (سرود)

کربلایی محمدحسین حدادیان-امروز روز عید خدواند کبریاست (سرود)

کربلایی محمدحسین حدادیان-اون که وصی حی پیغمبر بود (سرود)

حاج سعید حدادیان-می آید یارم منزل به منزل (روضه)

حاج سعید حدادیان-بخش اول قرائت زیارت و مناجات خوانی (زیارت)

حاج احمد نیک بختیان-بخش دوم قرائت زیارت و مناجات خوانی (زیارت)

حاج محمود کریمی-ای تاج اومده از سوی خالق بحر و بر (سرود)

سید علی بنی فاطمه-سینو سپر میکنم میگم آقام علیه (سرود)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-گل گفت که من عارض دینی دارم (مدیحه سرایی)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-دل تموم ملائک ترانه خون غدیره (سرود)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-از عشقت دوباره دلامون مثه یه قناری داره میخونه (سرود)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-حرم شده فکر هر روزم (شور)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-پیام نور به لبهای پیک وحی خداست (غزل)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-پیش چشم حضرت زهرا (سرود)

حاج محمودکریمی-ساقی تویی تویی (سرود)

حاج محمودکریمی- که هست این فراسوی آمال ها (مدیحه سرایی)

حاج محمودکریمی-من جامه ی صبر خویش در عشق تو میدرم (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-دست علی دست خدا (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-عزت دهید گوشه ی این آبگیر را (مدیحه سرایی)

حاج محمدرضا طاهری-به سوی قبله میره (سرود)

حاج محمودکریمی-هزار بار به عشق تو آتیش می گیرم (سرود)

حاج محمودکریمی-می رسد از منبر کوفه ندای او به گوشم (مدیحه سرایی)

حاج محمدطاهری-از آسمونا ترانه عشق و ایثار می رسه(سرود)

حاج محمدطاهری-من کنت مولاه فهذا علی مولاه(سرود)

حاج محمودکریمی-حاج سعید-لافتی الا علی لاسیف (سرود)

حاج محمودکریمی-طاهری-بی ولای تو مولا دین حق معنا نداره(سرود)

حاج محمودکریمی-بنی فاطمه-من که دلم دلبری مثله حیدر داره(سرود)

حاج محمود کریمی-می رسد از منبر کوفه ندای او به گوشم (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-که هست این فراسوی آمال ها (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-خبری آمد از خدای جلی (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-دلها اگر که بال برای تو می زنند (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-ساقی تویی تویی تو دل آرا علی علی (سرود)

حاج محمود کریمی-من جامه صبر خویش در عشق تو می درم (سرود)

حاج محمود کریمی-لافتی الی علی لا سیف الا ذوالفقار (سرود)

حاج محمود کریمی-کعبه از کعبه اومده (سرود)

حاج محمود کریمی-مولا علی مولا علی مولا (سرود)

حاج محمود کریمی-حاج سعید حدادیان-همه آهوان صحرا سر خود نهاده در کف (سرود)

حاج محمود کریمی-شام عید غدیره دلم آروم نمی گیره (سرود)

حاج محمود کریمی-از عشق تو میخونن غنچه ها وقت وا شدن (سرود)

حاج محمود کریمی-فلک تو آسمون دست افشونه (سرود)

حاج محمود کریمی-من کنت مولاه علی مولاه (سرود)

حاج محمود کریمی-امشب شب عشقه شب عشقه نگاره (سرود)

حاج محمود کریمی-پیام نور به لبهای پیک وحی خداست (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-کسی بت شکند بر فراز دوش نبی (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-تو شریک کشور جان تو را ز ره کرم چه زیان تو را (مناجات)

حاج محمود کریمی-بی ولای تو مولا دین حق معنا نداره (سرود)

حاج محمود کریمی-من که دلم دلبری مثل حیدر داره (سرود)

حاج محمود کریمی-بی تو زمین آسمون نداره (سرود)

حاج محمود کریمی-همه حجاج شنیدند (مدیحه سرایی)

حاج محمود کریمی-رو سینه رد پای عشقه (سرود)

حاج حسن خلج-دریای تجلیات ذات است غدیر (مدیحه سرایی)

حاج حسن خلج-خورشید هم شرار خویش را (مدیحه سرایی)

حاج حسن خلج-آن رهبیری که اوست مدار نظام دین (مدیحه سرایی و مناجات)

حاج حسن خلج-روضه حضرت زهرا (س) و حضرت علی و روضه کربلا (روضه)

حاج حسین سازور-دل من کبوتر کبوتره علیه دلم حیدریه (سرود)

حاج حسین سازور-آنان که بحر را به نظر کیمیا کند (مدیحه سرایی)

حاج حسین سازور-شیعه زاده های دنیاییم (سرود)

حاج حسین سازور-ای ساقی و ای ساغر ای به عالمی سرور (سرود)

حاج حسین سازور-حاج محمودکریمی-می زنه قلبم داره میاد دوباره باز بوی محرم (شور)

حاج محمدرضا طاهری-حاج سعید حدادیان-از آسمونا ترانه ی عشق و ایثار میرسه (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-از آسمونا ندا میرسه ترانه اهل ولا میرسه (سرود)

حاج سید مهدی میرداماد-من کنت مولاه فهذا علی مولاه (سرود)

حاج سید مهدی میرداماد-مصباح نور ، جلوه گر ماه یاعلی (مدیحه سرایی)

حاج سید مهدی میرداماد-علی علیم و علی عالم و علی اعلم (سرود)

حاج سید مهدی میرداماد-ای شاه علی اسدالله علی (سرود)

حاج سید مهدی میرداماد-دوباره حالم بد شده (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-محرم عشقی اگر دل حرم حیدر ارست (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-دل هامون مست تو هستیم از هست تو (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-ز مصر نور به کنعان دل بشیر آمد (مدیحه سرایی)

حاج سیدمهدی میرداماد-شیعه عشقه تا علی مولاست (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-از پنجره فولاد تا صحن گوهر شاد (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-ناد علیا مظهر العجائب (مناجات)

حاج سیدمهدی میرداماد-دل من دیوونه ست کاری با کسی نداره (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-تا زمین قدم برداشت آسمان نوشت علی (مدیحه سرایی)

حاج سیدمهدی میرداماد-خاکای زیر پای تو ابرای آسمونن (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-سرود زیبای عربی از امام علی (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-علی والله فقط وفقط علی شاهه (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-دست علی دست خدا (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-این که میگویند زبانی ساده است (مدیحه سرایی)

حاج سیدمهدی میرداماد-پیش چشم حضرت زهرا (سرود)

حاج محمدرضا بذری-افضل الاعیاد شیعه (سرود)

حاج عباس طهماسپور-چه ذکریه این ذکر علی هر عقلو نشون میکنه (سرود)

حاج عباس طهماسپور-خوبه آدم تو دنیا آدم حسابی باشه (سرود)

حاج عباس طهماسپور-حیدر ذکر جلیله ی من (سرود)

کربلایی حمید علیمی-نور او قبل خلقت آدم (مدیحه سرایی)

کربلایی حمید علیمی-شب شد و دوباره پیچید صدای بارون توی کوچمون (سرود)

حاج حسین سیب سرخی-کعبه میخونه امشب حیدر علی مرتضی (سرود)

حاج حسین سیب سرخی-شاهنشهه ملیکه قدرت ابالحسن (سرود)

حاج حسین سیب سرخی-میون آسمونا هم امشب دوباره غوغا شد (سرود)

حاج حسین سیب سرخی-علی قراره دلم امشب هوای میخونه داره (سرود)

حاج حسن خلج-مقصود خدا و مصطفی حاصل شد (مدیحه سرایی)

حاج حسن خلج-داد و بی داد برادر که برادر تنهاست (مدیحه سرایی)

حاج حسن خلج-می رود قصه ی ما سوی سرانجام آرام (مدیحه سرایی)

حاج حسن خلج-شهر این بار کمر بسته به انکار علی (مناجات)

حاج حسن خلج-یاعلی یاعلی مالک ملک دلی (سرود)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-مست یه پیاله از کوثرم (سرود)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-به خدا برای عشقت یاعلی (سرود)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-دل تموم ملائک ترانه خونه غدیره (سرود)

حاج سیدمجید بنی فاطمه-خبری آمده از خدای جلی (مدیحه سرایی)

حاج مهدی مختاری-بوترابه عشق نابه آخر هر انتخابه (سرود)

حاج مهدی مختاری-قاهر العدو والی الولی (سرود)

حاج مهدی مختاری-به نام عشقت کبوترم (سرود)

حاج مهدی مختاری-ساقیا  ساقیا کی می بری منو کربلا (سرود)

حاج احمد واعظی-ای ساقی کوثر علی (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-میون میخونه ی علی سرمست کوثرم (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-قراره دلهای بی قراری (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-سید و مولا علی علی (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-مدینه غرق تلاوت (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-نغمه شادی هر طرف شکفت (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-علی مولا یا حیدر (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-حاج امین مقدم-مست قلندر مست مستم (سرود)

حاج محمدرضا طاهری-باز خبر شب ولادته قلب عاشقا راهی زیارته (سرود)

حاج ابوالفضل بختیاری-با تمام تار و پودم (سرود)

حاج مهدی سلحشور-طوفان شده رام تو از یمن ولای تو (سرود)

حاج مهدی سلحشور-واسه بوسه به روی لبهاش (سرود)

کربلایی حمید علیمی-نوشم و بینم که مستم بی حساب (مدیحه سرایی)

کربلایی حمید علیمی-کعبه می گردد به دور مرتضی (مدیحه سرایی)

حاج ابوالفضل بینائیان-با تمانینه کفت زیبا گفت (مدیحه سرایی)

حاج ابوالفضل بینائیان-ذکر علی عبادته اذن دخول جنته (سرود)

حاج ابوالفضل بینائیان-شاه مردان علی (سرود)

حاج ابوالفضل بینائیان-دلم زائری بود و راهی نداشت (سرود)

حاج ابوالفضل بینائیان-به به عجب تیر افکند (سرود)

حاج مهدی اکبری-من کیم من قطره ای افتاده در دامان دریایم (مدیحه سرایی)

حاج مهدی اکبری-به نگاهت کمی نقاب بده یاعلی (مدیحه سرایی)

حاج مهدی اکبری-حب حیدر بود اساس نماز (مدیحه سرایی)

حاج مهدی اکبری-دوست دارم منه دیوونه (سرود)

حاج عبد الرضا هلالی-قسم به ابروی علی به تار گیسوی علی (سرود)

حاج عبد الرضا هلالی-آقای من  دلیل گریه های من (شور)

حاج عبد الرضا هلالی-دنیای من آقای من (شور)

حاج مهدی اکبری-باز زدم آقا به تو رو ، منه بشکسته سبو (شور)

حاج مهدی اکبری-کاش آقا منم غلامت بودم (شور)

حاج محمدزمان یعقوبی-مدد ز غیر تو ننگ است (مدح امام علی)

حاج محمدزمان یعقوبی-به صفای کوی صفا قسم (مدیحه سرایی)

حاج محمدزمان یعقوبی-علی فوق ادراک ما بنده هاست (مدیحه سرایی)

حاج محمدزمان یعقوبی-یا خیر الکثیر یا نعم النصیر (سرود)

حاج محمدزمان یعقوبی-عشقه علی رو میزنم به سینه (سرود)

حاج محمدزمان یعقوبی-دلبر دلم اسم تو حک شد سر دره دلم (سرود)

حاج علی رحمانی-در قلب ما مرآت باور گذاشتی (مدیحه سرایی)

حاج علی رحمانی-ما بچه های فاطمه ممنون مادریم (نوای حضرت علی)

حاج علی رحمانی-عشق عالمی علی ای پدر خاک (سرود)

حاج علی رحمانی-نعیم ملک دینی جز علی نیست (دکلمه خوانی)

حاج علی رحمانی-من از ازل اسیرتم میدونی بچه شیرتم (سرود)

حاج علی رحمانی-علی ولی الله علی اسدالله (سرود)

حاج علی رحمانی-یکسال را به خاطر یک ماه زنده ایم (ذکر امام حسین)

حاج محمدزمان یعقوبی-دل من بی قراره (شور)

حاج علی رحمانی-حسرت کربلا آتیش زده منو (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-من از ازل اسیرتم میدونی بچه شیرتم (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-من کنت مولاه فهذه علی مولاه (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-ساقی شبیه ساقی کوثر نیامده (مدیحه سرایی)

حاج سیدمهدی میرداماد-ای شاه علی اسدالله علی (سرود)

حاج سیدمهدی میرداماد-من یار ندارم دلدار ندارم (سرود)

حاج ابوالفضل بینائیان-عید غدیر عید خدا اکبر است (شعر خوانی)

حاج ابوالفضل بینائیان-همه خوب میدونند تو کتاب می خونن (سرود)

حاج ابوالفضل بینائیان-حرف مردونگی و مرده خدا اسم تو رو آورده (سرود)

حاج ابوالفضل بینائیان-با طمانینه گفت زیبا گفت (مدیحه سرایی)

حاج ابوالفضل بینائیان-اونیکه دلاوره دلاوره علیه دلم حیدره (سرود)

 

ائتلاف میلیونی صدای خاکی ها

تلگرام صدای خاکی ها

telegram.me/mazhabi

به ما بپیوندید