دانلود مداحی جدید 94

دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم

محرم 94

جدیترین آهنگ های مداحی 94 در صدای خای ها

برای دانلود مداحی به ادامه مطلب بروید

مداحی




دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم محرم ۹۴ هیئت غریب مدینه امیرکلا با بالا ترین کیفیت

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

..:: شب عاشورا اضافه شد ::..

دانلود مداحی جواد مقدم طی ده شب اول محرم

دانلود مداحی با بالاترین کیفیت

دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم محرم ۹۴

مداحی کربلایی جواد مقدم شب عاشورا محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – جونم فدات فدا شدی – زمینه
بخش دوم – سمت تو باز مرغ دلم راهیه – شور
بخش سوم – سید شبابی تو اربابی – شور
بخش چهارم – الله اکبر بر کرب و بلا – واحد
بخش پنجم – این اشک نیست آب زلال و مطهر است – شعر خوانی
بخش ششم – ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا – شور

دانلود مداحی جدید 94

دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم

محرم 94

جدیترین آهنگ های مداحی 94 در صدای خای ها

برای دانلود مداحی به ادامه مطلب بروید


مداحی کربلایی جواد مقدم شب تاسوعا محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – سقا و میر لشکرم – زمینه
بخش دوم – من کبوتر جَلد روضه هام – شور
بخش سوم – زین پس به جای واژه کرب و بلا بگو بهشت – شور
بخش چهارم – الهی آتیش به نیزارم نیفته – واحد
بخش پنجم – ای فرات اشک نگاه تو – واحد
بخش ششم – الا که در سپه ملک عشق سرداری – شعر خوانی
بخش هفتم – اسمم از وقتی که نوکر شد – شور

دانلود داحی دهه اول محرم 94

مداحی کربلایی جواد مقدم شب هشتم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – خسته از این زمونه ام و اینطوری روضه خونه ام و – زمینه
بخش دوم – بی قراره دلم و بهونه داره – شور
بخش سوم – به عکس گنبد خیرم کردی – شور
بخش چهارم – موج غمت در دل من غصه ی بابا همه تو – واحد
بخش پنجم – گویم این جمله به آوای جلیل – واحد
بخش ششم – از ابتدا که عالم امکان درست شد – شعرخوانی
بخش هفتم – گریه میکنم آقا مثل بچگیام-شور

مداحی کربلایی جواد مقدم شب هفتم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – ای آرومِ دلِ رباب ، قلبِ منو نکن کباب – زمینه
بخش دوم – از کوچیک و بزرگ ، از سفید و سیاه – شور
بخش سوم – دله دیونه یِ من مثله آهو – شور
بخش چهارم – بارون نمی باره بخواب ، رقیه بیداره بخواب – واحد
بخش پنجم – ای ماهِ من مهتابِ من یا حسین بن علی – واحد
بخش ششم – هر روضه ای برای همه جانگداز نیست – شعرخوانی
بخش هفتم – دلم رو بردی ، غصه مو خوردی – شور
بخش هشتم – کرب و بلا نبر ز یادم – شور

دانلود مداحی جدید 94

دانلود مداحی کربلایی جواد مقدم

محرم 94

جدیترین آهنگ های مداحی 94 در صدای خای ها

برای دانلود مداحی به ادامه مطلب بروید

مداحی کربلایی جواد مقدم شب ششم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – ناز چشمهام رو میکشم ابری و بارونی میشم – زمینه
بخش دوم – اگه دنیا تو ذوقت میزنه – شور
بخش سوم – ای هوای دل هوتی تو – واحد
بخش چهارم – نسب اندر نسب غلامم غلام این در – واحد
بخش پنجم – او که مثل من هزاران در به در دارد رفیق – شعرخوانی
بخش ششم – بازم منم و شبهای خوب محرم – شور

مداحی کربلایی جواد مقدم شب پنجم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – بغضی نشسته تو گلوم – زمینه
بخش دوم – آه ای عمو جون با چشم گریون – واحد
بخش سوم – همین خوبه آقا جون دل از عشقت بی قراره – واحد
بخش چهارم – دادیم قسم باز به نام تو خدا را – شعرخوانی
بخش پنجم – ای آروم جونم حسین از عشقت مجنونم حسین – شور
بخش ششم – توی دلها خیلی عزیزی طبیب هر مریضی – شور
بخش هفتم – تعریف من از عشق همان بود که گفتم – شعرخوانی

دانلود مداحی 94

مداحی کربلایی جواد مقدم شب چهارم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – باید خدا خدا کنم اسم تو رو صدا کنم – زمینه
بخش دوم – محرم محرم وعده مون دم حرم – شور
بخش سوم – بی کس و آواره منم سرور و آقا همه تو – واحد
بخش چهارم – حال تو حال و هوامه شور و شین ت روضه هامه – واحد
بخش پنجم – به جای جای دلم جای پای توست حسین – شعرخوانی
بخش ششم – مهر تو را به عالم امکان نمیدهم – مدح

مداحی کربلایی جواد مقدم شب سوم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – بی تو شده یه عالمه،زخم هایی که رو بالمه – زمینه
بخش دوم – دوست دارم به ابی انت و امی – شور
بخش سوم – وسط درد دل من یه نوازش آرزومه – واحد
بخش چهارم – بنده نوازی میکنی،دلو رازی میکنی – واحد
بخش پنجم – نه نه که گفته که تو جا در دل دنیا داری – شعرخوانی
بخش ششم – دل سیاهمو زر میکنی،چشمای خشکمو تر می کنی – شور
بخش هفتم – دمه هیئت ام ، توی نوبتم ،خدا میدونه خیلی بی طاقتم – شور
بخش هشتم – نقشم بنگارید پریشانه رقیه – شعرخوانی

مداحی کربلایی جواد مقدم شب دوم محرم ۹۴

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
بخش اول – عباس من داداش من فدات – زمینه
بخش دوم – شرمنده ام خیلی آقا سیاه شده پرونده ام – شور
بخش سوم – بی تو که باشم حوصله ام هم سر میره – شور
بخش چهارم – چشم وا کردم و دنیا دیدم – واحد
بخش پنجم – به دار هر دو جهان دلربا اباالفضل اس – شعر خوانی
بخش ششم – عمری از کرب و بلا نوشتم – شور

دانلود مداحی محرم 94


دانلود مداحی محرم 94 با بالاترین کیفیت
تقدیم عاشقان ابی عبدالله
با عضویت در صدای خاکی ها، امکان دانلود جدیدترین مداحی ها را خواهید داشت
تلگرام صدای خاکی ها
09364291640

مداحی کربلایی جواد مقدم شب اول محرم ۹۴

بخش ششم – تا که از عشق حسین نغمه ی دل سر دادم-شور

دانلود مداحی محرم 94 با بالاترین کیفیت
تقدیم عاشقان ابی عبدالله
با عضویت در صدای خاکی ها، امکان دانلود جدیدترین مداحی ها را خواهید داشت
تلگرام صدای خاکی ها

ائتلاف میلیونی صدای خاکی ها

تلگرام صدای خاکی ها

telegram.me/mazhabi

به ما بپیوندید