عرض ادب و احترام خدمت همه سروران گل خودم

آرزوی شادی و سلامتی دارم برای تمام شما عزیزان

خیلی وقت بود که فرصت نشده بود باهم گپی بزنیمآرزو می کنم عزاداری های تک تک شما عزیزان مورد قبول اربابمون قرار بگیره

عزاداری های اربعین  امسال باشکوه تر از هرسال به پایان رسید بسیاری از دوستان ما در اینجا به کربلا مشرف شده بودن گرچه امسال روسیاه شدیم و از رفقا جا موندیم.

راستش یکی از نزدیکان که دختر خانوم 12 ساله ای هست، حالش اصلا خوب نیست و دور از جون شما، بیماره و این مسئله حال همه مارو گرفته

اوایل سال جاری بود که متوجه شدن تو دست راستش، یه غده بدخیم وجود داره و متاسفانه مجبور به قطع دستش از قسمت کتف شدن و حالا پس از گذشت چندین ماه، اصلا حالش خوب نیست

این مسئله برای ما خیلی دردناک بود آدم تا تو شرایطش قرار نگیره ، نمی تونه درک کنه

برای همه شما آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که هیچگاه شما چنین مسائلی رو درک نکنید و حتی نزدیکش هم نشید

از شما عاشق دلان، که پیش خدای مهربان و اربابمون حضرت سیدالشهدا ع آبروی بیشتری نسبت به این حقیر دارید، خواهش می کنم برای بهبودی حال این عزیز هم دعا کنید تا انشالله یک خانواده و اقوام، از ناراحتی بیرون بیان


بعد مدتها درد دل ناراحت کننده ای بود

از همه شما خوبان عذر خواهی می کنم


آرزوی شادی و سلامت برای تک تک شما عزیزان

ارادتمند

بیسیم چی هیئت

ائتلاف میلیونی صدای خاکی ها

تلگرام صدای خاکی ها

با حضور مداحان بزرگ کشور

telegram.me/mazhabi

به ما بپیوندید

مطالب، اشعار و نوحه های سروده شده خود را برای مارسال فرمایید