ازدواج زن ریش دار

مردی که دستان بسیار عجیب و غریبی دارد در اقدام عجیب تر باز زنی ازدواج کرد که ریش دارد شاید برای هیچ کدام از این دو زوج مناسبی یافت نمیشده است چرا که کدام فرد سالم و بدون عیب و ایرادی می تواند به عقد این مرد با ظاهری ترسناک در بیاید یا مرد سالمی که بتواند همسر ریش دار داشته باشد. البته ماجرا به اینجا ختم نمی شود و این داستان بسیار عجیبت از ازآنست که حتی بتوانید تصور کنید.

مرد خرچنگی، زن ریش دار

زنی که ریش های قرمز و بلندی دارد در اقدامی عجیب به عقد مردی درامد که دست و پاهای بسیار عجیب تری دارد این مرد که مرد خرچنگی نام گرفته است، به مانند خرچنگف دستانی و انشگت هایی کشیده و جدا از هم دارد دقیقا به شکل گیره های خرچنگ به گزارش خبرگزاریها ناز جِسا المستیدِ 30 ساله و آقای استیلز سال هاست که همدیگر را می شناسند اما طی ماه های اخیر و ضمن همکاری نزدیک در یکی از برنامه های برتر آمریکا عاشق هم شدند.

مرد خرچنگی

این روزها و با گسترش شبکه های ارتباط جمعی، اخبار عجیب و غریب بسیار زیادی را می توان دید و شنید در گذشته و بخاطر نبود راههای ارتباطی، حتی اگر چنین اتفاقاتی نیز رخ میداد  افراد زیادی از آن مطلع نمی شدند.مطمئنآ ازدواج های عجیب و غریب زیادی به گوشتان رسیده است که در آن زوجین به دلیل داشتن یک ویژگی خاص و عجیب تبدیل به یک سوژه داغ و خبری شده اند، این خانم به «خانم ریشدار» معروف است و این آقا هم به خاطر دستان چنگک مانندش خود را «مرد خرچنگی» می نامد.

زن ریش دار

ازدواج عجیب زن ریش دار با مرد خرچنگی

 

آن ها در کنار یکدیگر زوج خوشحالی هستند و خود را برای روز ولنتاین آماده می کنند. این زوج در برنامه «ونیز بیچ فریک شوی» لس آنجلس باهم آشنا و به هم علاقه مند شدند.

 


جدیدترین ها

مداحی بسیار زیبای حاج سعید حدادیان فاطمیه 94

 مداحی حاج منصور ارضی فاطمیه 94

گلچین مداحی بسیار زیبای حاج میثم مطیعی شب های فاطمیه 94 (روضه و مقتل )