کانال تلگرام عاشقان حسین ع  چیست؟

در مسنجر پیام رسان تلگرام، قابلیتی به نام کانال وجود دارد. شما کاربران گرامی، با عضویت رایگان در این کانال ها می توانید از آخرین و جدیدترین اخبار و برگزاری مراسمات مذهبی بهرمند شوید. این قابلیت به شما کمک می کند که در هر زمان، به محض درج مراسمات مذهبی  در سایت و کانال تلگرم  مطلع شوید ، آن را روی تلفن همراه یا تبلت خود یا حتی نرم افزار تلگرام دسکتاپ دریافت نمایید. همچنین جدیدترین نوحه و مرثیه خوانی ها نیز از محبوب ترین مداحان کشور نیز، بر روی کانال عاشقان حسین ع قرار داده می شود که شما می توانید براحتی آنهارا دریافت نمایید.

از دیگر مزیت های این کانال، اعلام آخرین اخبار مذهبی، ارسال ادعیه و مناجات گوناگون می باشد که براحتی در اختیار شما عزیزان قرار دارند.

                                                                   

 

راهنمای اتصال در تلفن همراه

 

ابتد امسنجر تلگرام را از اینجا دانلود کرده و بر روی گوشی، تبلت و یا کامپیوتر خود نصب نمایید حتما دقت نمایید که با توجه به نوع گوشی و یا کامپیوتر، نسخه گوشی و یا ویندوز را دانلود نمایید. نصب این نرم افزار بسیار ساده است به این صورت که پس از دانلود نسخه تلگرام و اجرای ان، ابتدا نام و بعد شماره تلفن همراه خود را وارد می نمایید و سپس چند کلیک تایید و برنامه نصب می شود.

پس از نصب تلگرام بر روی گوشی و یا کامپیوتر خود، بر روی شکل زیر کلیک کنید تا وارد کانال عاشقان حسین علیه السلام شوید.

                                               

                                   

 نکته به منظور تکمیل عضویت حتما عبارت  join  را کلیک نمایید

                      


با استفاده از تلگرام می توانید بصورت آنلاین و رایگان با دوستان و آشنایان خود چت کنید از کانالهای متنوع در تلگرام استفاده کنید و همیشه بروز باشید.

در کانال عاشقان حسین ع، جدیدترین و دلنشین ترین مداحی ها را برای شما اماده کرده ایم امیدواریم مورد قبول حضرت اباعبدلله الحسین واقع شده و مورد پسند شما نیز قرار بگیرد.

التماس دعا


جدیدترین نوحه و مداحی ها در کانال عاشقان حسین ع
ائتلاف میلیونی و پاک علوی را تشکیل خواهیم داد