بله از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های داخلی (تبلیغات در پیام رسان های ایرانی) است که در حال حاضر بین ایرانیان محبوب است. در حال حاضر بله تنها یک پیام‌رسان نیست و کسب وکارهای بسیاری با کمک این اپلیکیشن، در حال فروش محصول یا ارائه خدمات هستند. مهمترین فاکتور برای فعالیت و رشد در پلتفرم بله، داشتن یک گروه یا کانال پربازدید است. اگر در حال حاضر کسب وکاری دارید و قصد دارید آن را در اپلیکیشن بله تبلیغ کنید تا افراد بیشتری با آن روبرو شوند، نیاز به یک بستر پربازدید و مطمئن دارید.

 

اپلیکیشن بله امکان راه‌اندازی گروهای بزرگ (بدون محدودیت) و کانال های گوناگون برای شما ایجاد کرده است تا به راحتی با مخاطبان بیشتری در ارتباط باشید و بستری برای تبلیغات محصول خود و فروش آن داشته باشید. بعد از ایجاد یک کانال، شما باید به سراغ راه‌های افزایش ممبر این کانال بروید. شما راه‌های زیادی برای افزایش ممبرکانال‌های بله دارید و اصلی‌ترین راه، خرید ممبر بله و خرید ممبر کانال بله است.

افزایش ممبر و تأثیر تبلیغات کاملا به محتوای کانال شما بستگی دارد. در تبلیغ پاپ آپ بله، کانال بله شما به ممبرهای زیادی نمایش داده می‌شود، اینکه چه تعداد از این کاربران ممبر کانال شما شوند وماندگار باشند، فقط به جذابیت کانال‌ شما بستگی دارد. تجربه نشان داده است کانال بله می‌تواند از ۵۰ تا ۱۰۰۰ ممبر را در یک تبلیغ خود جذب کند. حتما قبل از اینکه این تبلیغ را امتحان کنید، کمی برای مخاطبانتان جذابیت ایجاد کنید.

چرا باید ممبر گروه بله بخرم؟

می توانید در اپلیکیشن بله مخاطبان زیادی وارد کانال خود کنید و از این راه محصول یا خدمت خود را به افراد مختلف معرفی کنید. این مهم باعث افزایش مشتری و در نهایت فروش شما می شود. پویایی این عمل به تعداد ممبر گروه بله شما بستگی دارد. هرچه تعداد ممبر گروه بله شما بیشتر باشد، تعامل شما بیشتر است. به همین دلیل است که شما باید از بسته های افزایش ممبر بله ما استفاده کنید و تعداد ممبر گروه خود را افزایش دهید. همین الان می توانید با خرید ممبر گروه بله تعامل گروه خود را افزایش دهید. فرصت را از دست ندهید.

 

این روزها که بازار کسب درآمد از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی حسابی داغ شده است، خرید و فروش ممبر به یکی از فعالیت های اصلی شرکت های فعال در حوزه فضای مجازی تبدیل شده است. شما می توانید انواع فالوورهای فیک و واقعی را از مراکز گوناگون خریداری نمایید.

اما آنچه که مشهود است، عدم توجه به بسته های خدمات مجازی برای پیام رسان های ایرانی است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است. با توجه به اینکه در حال حاضر کاربران بسیار زیادی در شبکه ‌های اجتماعی ایرانی فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه پیام رسان بله یکی از پیام رسان های پرطرفدار ایرانی است، تیم حرفه ای مشاورین برتر، برای کمک به افزایش فروش کسب و کارهای مجاز، در کنار شما خواهد بود.

 

افزایش اعضاء کانال بله

  • داشتن ممبر گروه بیشتر
  • افزایش نرخ تعامل
  • افزایش شهرت گروه خود
  • کسب درآمد از طریق تبلیغات به لطف ممبر گروه
  • افزایش آگاهی برای سایر رسانه ها و شبکه های اجتماعی
  • سایت ما بهترین مکان برای افزایش ممبر گروه بله است.

آیا می دانستید که بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می دهند یک گروه یا کانال بله ایجاد کنند تا تعامل بیشتری با مشترکین خود داشته باشند و تماس مستقیم داشته باشند؟ زمانی که می خواهید با اعضای خود ارتباط نزدیک داشته باشید و کاری مرتبط با تجارت خود انجام دهید، بهترین راه برای شما ایجاد یک گروه در شبکه های اجتماعی است. اگر از آن دسته صاحبان مشاغلی هستید که برای معرفی کسب و کار یا محصولات خود، گروه یا کانال بله راه اندازی کرده اید، برای جذب مخاطبان جدید و فروش محصولات خود به تعداد بالایی از اعضای گروه و کانال بله نیاز دارید.

 

 

مزایای ممبر گروه بله

  • دسترسی آسان به چندین ممبر گروه بله
  • ارائه محصولات و تبلیغات خود به مخاطبان گسترده تر
  • برای داشتن تعامل بیشتر و نرخ دستیابی
  • شناخته شده شدن گروه و کسب وکار

 

چگونه ممبر واقعی کانال بله را بدست آوریم؟

برای افزایش عضو کانال و یا گروه خود در " پیام رسان بله " در کانال ما عضو ضوید و لینک کانال به همراه یک تصویر مناسب از کانال یا گروه خود را از قسمت " تماس با ما "برای ما ارسال کنید تبلیغات شما برای بازدید بیشتر در سایت قرار داده خواهد شد.

 

کلیک کنید