دانلود مداحی های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱

دانلود مجموعه نوحه و مداحی استودیویی و مناجات ماه مبارک رمضان 1401 صوتی با بالاترین کیفیت 320 لینک مستقیم + روضه ورود به ماه مبارک رمضان در صدای خاکی ها

sedayekhakiha

 

اجتماع میلیونی عاشقان حسین علیه السلام

Download Nohe » Mahe Ramezan With Text And 2 Quality sedayekhakiha

 

مداحی جدید محمود کریمی » خدایا ببخش

دانلود مداحی با کیفیت عالی (320)

متن نوحه:

عبد گنهکارت دلش بیقراره بندت به غیر از تو کسی رو نداره
خدایا از بس که مهربونی تو دلیل این اشکام و میدونی تو
عمر داره میشه تباه خدایا ببخش خستم از بار گناه خدایا ببخش

 

.............................................................

جدیدترین مداحی محمدرضا طاهری ویژه رمضان 1401

دانلود مداحی با کیفیت عالی (320)

متن نوحه:

امشب بگو که ای خدا شرمندتم

امشب بگو که ای خدا شرمندتم شرمندتم
وا کن به روی من درو من هر چی باشه بندتم
یا ربنا یا ربنا
من چی بگم وقتی خودت داری میبینی حالم و
امشب بیا و پاره کن پرونده ی اعمالم

.............................................................

دانلود جدیدترین مداحی مهدی رسولی ویژه ماه رمضان 1401

یا علی و یا عظیم

دانلود مداحی با کیفیت عالی (320)

متن نوحه:

یا علی و یاعظیم یا علی و یاعظیم یا غفور و یا رحیم
بین بستر ذکر حیدر آیه ی فاما الیتیم
بین بستر ذکر حیدر آیه ی فاما الیتیم
یتیم یتیم سفارش آخر پدره
حسن حسین بچه یتیما یادتون نره
حسن حسین بچه یتیما یادتون نره

..................................................................

 

مداحی جدید محمد حسین پویانفر ویزه ماه مبارک رمضان 1401

الهی العفو

دانلود مداحی با کیفیت عالی (320)

متن نوحه:

به تو رو زده روسیاهی یا الهی یا الهی
به این بی پناه یه نگاهی یا الهی یا الهی
هیشکی غیر از تو من و نمیخره کی به جز تو از گناه ها میگذره
واسطه ام چادر نماز مادره الهی العفو

 

.........................................................................

زیباترین مداحی های ماه مبارک رمضان 1401

جدیدترین مداحی محمدحسین پویانفر ویزه ماه رمضان 1401

 

دانلود مداحی با کیفیت عالی (320)

متن نوحه:

مناجات دل من تنگ علی

دل من تنگ علی تنگ اذان نجف است…
من بهم ریخته ام کاش که درهم بخری
گذری هم که بیایم تو ز من میگذری
در شب اول قبرم ز تو دارم اثری

.....................................................................

 

دانلود جدیدترین نوحه و مداحی ویزه ماه مبارک رمضان 1401

 

مداحی جدید حنیف طاهری  ویزه رمضان 1401

 

دانلود مداحی با کیفیت عالی (320)

 

متن نوحه:

ماه من

دلم گرفته از همه دلم گرفته از خودم
خودم میدونم آخرش کسی که خواستی نشدم
توی مناجات شبم همیشه خط به خط تویی
کسی که مونده پای من فقط تویی فقط تویی

...........................................................................

 

دانلود زیباترین نوحه و مداحی های ماه مبارک رمضان 1401

 

مداحی جدید حسین طاهری ویزه رمضان ماه 1401

 

دانلود مداحی با کیفیت عالی (320)

متن نوحه:

ماه من علی

میخونه اسمت رو چقدر عاشقونه هر کی داره از حق نشونه
اسمت نمک سفره امونه من عاشقتم خدا میدونه
عشقت برکت خونمونه اسم تو شیرینیه اذونه
ماه من علی روشنی راه من علی

 

......................................................................

 

ائتلاف میلیونی صدای خاکی ها

کانال رسمی تلگرام عاشقان حسین ع

با حضور مداحان بزرگ کشور

یکی از بهترین کانال های مذهبی کشور و مورد تایید اساتید و مداحان بزرگ کشور

 

                                         

 

جدیدترین مداحی ها در کانال تلگرامی عاشقان حسین علیه السلام

برای عضویت  کلیک  کنید

telegram.me/mazhabi